علیرغم نقش مهمی که مدیران فروشگاه در پیوند تیمهای برتر مدیریت و کارمندان خدمات / خرده فروشی و همچنین در تحقق استراتژی شرکتها در محیط فروشگاه های زنجیره ای ایفا می کنند ، تحقیقات مدیریت خدمات به ندرت به عواملی که ممکن است باعث ایجاد روابط تبادل مؤثر مدیران فروشگاه در شرکت شود ، می پردازد. و تأثیرات بعدی بر عملکرد فروشگاه و سودآوری. این مطالعه در مورد چگونگی جهت گیری عملکرد مدیران فروشگاه ، اعتماد به توانایی های مدیر منطقه و تعهد سازمانی بر روابط یک مدیر نسبت به مدیران منطقه و کارمندان خط مقدم تأثیر دارد. تأثیر مستقیم ظرفیت ارتباط مدیران فروشگاه بر عملکرد فروشگاه نیز مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج ، بر اساس داده های نظرسنجی از مدیران فروشگاه های زنجیره خرده فروشی و خدمات و گزارش های مالی شرکت ، به طور کلی فرضیه های پیشنهادی را پشتیبانی می کنند. به طور خاص ، روابط مدیر فروشگاه با سرپرست خود تأثیر زیادی در چگونگی مشاهده مدیر از سبک پشتیبانی و نظارت رهبری ناظر دارد ، که در نهایت بر عملکرد فروشگاه (کالاهای اولیه / فروش خدمات و سود فروشگاه) تأثیر می گذارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.