بیمه گران به خوبی از شرایط چالش برانگیز این بخش آگاه هستند. این چالش ها اقتصادی ، سیاسی ، نظارتی ، قانونی ، اجتماعی و تکنولوژیکی است. در نتیجه این فشارها ، صنعت در حال افزایش رقابت ، رشد خاموش و سرمایه زیاد است. افزایش اتصال بین دستگاه های خانگی و محل کار ، توسعه وسیله نقلیه خودمختار و افزایش تهدید حملات سایبری ، روشی را برای زندگی و خطر مردم برای کاهش محصولات محصولات بیمه ای تغییر می دهد. بیمه گذاران باید مدل های تجاری خود را اتخاذ کنند و تغییراتی را که می تواند برای رشد صنعت تهدید کننده باشد ، مرتفع کنند (Deloitte، ۲۰۱۷). نوآوری به طور گسترده ای به عنوان عامل موفقیت اوج در اقتصاد بسیار رقابتی و جهانی در نظر گرفته می شود. چشم انداز نوآوری تصویر روشنی از فرصت های آینده ای که در پیش رو دارند ، ترسیم می کند. هدف اصلی این مقاله ، بررسی ارتباط بین توانایی نوآوری ، نوع نوآوری و جنبه های مختلف عملکرد شرکت از جمله نوآوری ، بازار و عملکرد مالی بر اساس یک مطالعه تجربی پوشش صنعت بیمه در سری لانکا است. چارچوب تحقیق تهیه شده در این مطالعه ، ۳۷۹ مدیر ارشد شرکتهای بیمه آزمایش شده است. تأیید تجربی فرض این مدل شواهدی را برای اثبات ارتباط بین قابلیتهای نوآوری ارائه داده است. تلاش های نوآوری و عملکرد شرکت قابل توجه و قوی است. نتایج این مطالعه می تواند منجر به مدیریت مؤثر در توانایی نوآوری شود که به ارائه نتایج مؤثرتر از نوآوریها برای تولید عملکرد بهتر کمک می کند و این می تواند مزایایی برای مدیریت شرکتهای بیمه باشد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.