در بازار تجارت امروز ، تازه واردان جدید در همان صنعت وجود دارند که همان محصولات و خدمات را می فروشند و ارائه می دهند. بنابراین ، ارائه دهندگان مشاغل برای زنده ماندن در این صنعت باید با یکدیگر رقابت کنند زیرا رقبای زیادی وجود دارد. ارائه دهندگان مشاغل برای حفظ و حفظ روابط طولانی مدت باید بر نیازها و ترجیحات مشتریان تمرکز کنند. به منظور رضایت مشتری ، ارائه دهندگان مشاغل باید عناصر موجود در ترکیب بازاریابی را که باید برای تمرین به منظور جذب مشتری بخصوص از طریق رفتار خرید خود بدانند ، بشناسند. بنابراین ، هدف از این مطالعه بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی و وفاداری مشتری و تأثیر واسطه ای رضایت مشتری در صنعت حجاب است. این مطالعه متشکل از مشتریانی بود که هر نوع کالای حجاب را در فروشگاههای شاه علم می پوشند و می خریدند. پرسشنامه های سازگار با مطالعات قبلی توزیع و ۲۳۴ پرسشنامه قابل استفاده از این مطالعه جمع آوری شد. انتظار می رود که یافته های این مطالعه به ادبیات موجود به هر دو رویکرد نظری و مدیریتی کمک کند تا بتواند الگوی ترکیبی بازاریابی ، رضایت مشتری و وفاداری مشتری خصوصاً در تنظیمات صنعت حجاب را درک کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.