در بازار تجارت امروز ، تازه واردان جدید در همان صنعت وجود دارند که همان محصولات و خدمات را می فروشند و ارائه می دهند. بنابراین ، ارائه دهندگان مشاغل برای زنده ماندن در این صنعت باید با یکدیگر رقابت کنند زیرا رقبای زیادی وجود دارد. ارائه دهندگان مشاغل برای حفظ و حفظ روابط طولانی مدت باید بر نیازها و ترجیحات مشتریان تمرکز کنند. به منظور رضایت مشتری ، ارائه دهندگان مشاغل باید عناصر موجود در ترکیب بازاریابی را که باید برای تمرین به منظور جذب مشتری بخصوص از طریق رفتار خرید خود بدانند ، بشناسند. بنابراین ، هدف از این مطالعه بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی و وفاداری مشتری و تأثیر واسطه ای رضایت مشتری در صنعت حجاب است. این مطالعه متشکل از مشتریانی بود که هر نوع کالای حجاب را در فروشگاههای شاه علم می پوشند و می خریدند. پرسشنامه های سازگار با مطالعات قبلی توزیع و ۲۳۴ پرسشنامه قابل استفاده از این مطالعه جمع آوری شد. انتظار می رود که یافته های این مطالعه به ادبیات موجود به هر دو رویکرد نظری و مدیریتی کمک کند تا بتواند الگوی ترکیبی بازاریابی ، رضایت مشتری و وفاداری مشتری خصوصاً در تنظیمات صنعت حجاب را درک کند.