احساسات باعث نشانه های بیرونی مانند حالت های صورت می شوند که زندگی اجتماعی ما را تنظیم می کنند ، و این سیگنال های قابل مشاهده معمولاً توسط درک کنندگان به عنوان اطلاعات با ارزش تعبیر می شود. ارائه دهندگان خدمات غالباً از طرف سازمان هایشان خواسته می شوند تا عواطف را به صورت عمومی در سطح مقبولیت سازمان نشان دهند. با این وجود ، به دلیل عوامل شخصی و فرهنگی ، میهمانان ممکن است تفسیر نادرست ، محکوم یا دورنمایش برخی از نمایشگرهای دیگر مانند کارمندان و میزبانان را نادرست بدانند. این مطالعه با اجازه دادن به مهمانان برای به اشتراک گذاشتن روایات از تجربیات شخصی خود ، به بررسی چگونگی درک گیرندگان ابراز احساسات از ارائه دهندگان خدمات در چارچوب مهمان نوازی می پردازد. یافته های ما از مصاحبه های غیررسمی با گیرنده های مهمان نوازی ، هم به پیامدهای نظری و هم مدیریتی منجر می شود. اینها درک ما را از درک چگونگی درک عبارات عاطفی دیگران در یک زمینه که ظاهراً باعث ایجاد معاملات شدید انسانی می شود و روابط بین میزبان و مهمانان را تقویت می کند ، پیش می برد.