این مطالعه به شدت به فکر نوبه خود پس از هایدگر در مورد سکونت می رود تا رویکردی آگاهانه فلسفی برای درک ادراک میزبان از گردشگری ارائه دهد. فرضیه فلسفی از سکونت ، از جمله (به صورت شاعرانه ساکن شدن و چهار برابر شدن) ، در واقع جامعه میزبان و سایت مقصد را به عنوان واحدی که در آن ادراکات میزبان شکل می گیرد و عواقب ایجاد شده از جهانگردی مفهوم سازی می کند ، مفهوم سازی می کند. یک تحقیق هرمنوتیکی و پدیدارشناختی از یک طرح گردشگری مستقر در روستا در چین نشان می دهد که guanxi به عنوان شیوه سکونت اساساً چگونگی درک جامعه مقصد محلی از گردشگری را تعریف می کند. به نوبه خود ، توسعه گردشگری در حال تأثیر عمیق بر شرایط وجودی میزبان (یعنی چهار برابر) تأثیر گذاشته است و آنها را به سکونت غیرقانونی سوق می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.