Bandung به عنوان یکی از شهرهای مشهور مد در اندونزی ، تعداد فروشگاه های توزیع مد را در حال رشد می کند. این فروشگاه ها ، معروف به distro ، به یکی از محرک های رشد صنعت مد در بندونگ تبدیل شده اند. این مقاله با هدف ارائه درک در مورد چگونگی ارزیابی مشتریان Bandung با انواع شخصیت های مختلف ، عوامل ترکیبی بازاریابی و چگونگی تأثیر آن بر رفتار خرید آنها را ارزیابی می کند. داده های مشتری با استفاده از دو نوع پرسشنامه جمع آوری شد. برای جمع آوری داده های مربوط به نوع شخصیت مشتریان distro از یک پرسشنامه استفاده شده است ، و دیگری برای سنجش ارزیابی مشتریان از فاکتورهای ترکیبی بازاریابی و تأثیر آن بر تصمیمات خرید آنها استفاده شده است. برای تحلیل داده ها از روش تحلیل رگرسیون تبعیض آمیز و چندگانه استفاده شد. نتیجه نشان می دهد که پروفایل های شخصیت مشتری به ارزیابی خود از فاکتورهای ترکیبی بازاریابی مربوط می شود و این بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. از نتایج این تحقیق می توان به عنوان یک ملاحظه در درک رفتارهای مشتریان دزدگیر در بندونگ استفاده کرد تا مدیران و کارآفرینان مزاحم بتوانند استراتژی مؤثر بازاریابی را تدوین کنند. علاوه بر این ، از آنجا که مطالعات قبلی معمولاً فقط به اندازه گیری و مقایسه فاکتورهای ترکیبی بازاریابی محدود می شد ، این مطالعه درک عمیق تری از رفتار مشتری ارائه می دهد زیرا نه تنها در مورد چگونگی ارزیابی مشتریان با انواع مختلف شخصیتها ، عوامل ترکیبی بازاریابی را ارزیابی می کند ، بلکه تأثیر آن را نیز توضیح می دهد. تصمیمات خرید آنها