در این مقاله از یک مدل معادلات ساختاری عمومی (GSEM) برای بررسی روابط بین یک شبکه اجتماعی ، درک پایداری اجتماعی و اهداف تجاری آینده شرکتهای کوچک گردشگری ، در چارچوب یک کشور در حال توسعه ، Lao PDR استفاده شده است. داده ها از ۱۷۷ بنگاه اقتصادی واقع در دو مقصد در سال ۲۰۱۶ بدست آمده است. ابتکار عمل در ساخت شبکه های اجتماعی و ارائه آموزش و اشتغال ساکنان محلی به عنوان عوامل اصلی موفقیت در پایداری اجتماعی شناخته شده است ، در حالی که تلاش های ویژه برای ایجاد مارک های متناسب با فرهنگ محلی نیز مهم است. سیاستهای تمایز نیافته ، گرچه برای گسترش تجارت شرکتهای کوچک گردشگری مفید است ، اما در تولید پایداری اجتماعی محلی موفق تر عمل نمی کنند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.