این مطالعه یک نوع شناسی از توریست ها را برای بازدید از یک مقصد طبیعت گردی به عنوان تابعی از فعالیت های در فضای باز توسعه می دهد. سپس تفاوتهای اجتماعی ، اقتصادی و مکانی بین آنها را مشخص می کند. تجزیه و تحلیل خوشه ای برای داده های پیمایشی جمع آوری شده در منطقه بزرگ دریاچه های ماسوریان لهستان استفاده می شود. شش خوشه مشخص شد: ملوانان زاویه دار ، ملوانان غیر زاویه دار ، دوچرخه سواران ، ماهیگیران ، تفریحات آبی و گردشگران غیرفعال. نتایج نشان می دهد که این گروه ها نه تنها از نظر ویژگی های اجتماعی و جمعیتی و یا الگوهای سفر متفاوت هستند. تجزیه و تحلیل مکانی تفاوت های مهم در رفتارهای فضایی را مشخص می کند ، در حالی که روش هزینه سفر تفاوت های عمده در ارزش اقتصادی طبیعت را برجسته می کند. این چارچوب روش شناختی جدید نشان می دهد که تجزیه و تحلیل خوشه ای ، همراه با تجزیه و تحلیل مکانی و اقتصادی ، ممکن است ابزاری بسیار مفید برای برنامه ریزان و مدیران مقصد باشد. نتایج به بحث در مورد استفاده گردشگران از یک مقصد با طبیعت کمک می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.