در فرهنگ ها ، مردم رنگ ها را با احساسات مرتبط می کنند. در اینجا ، این فرضیه را آزمایش می کنیم که یکی از محرک های این مکاتبات متقابل ، محیط فیزیکی است که در آن زندگی می کنیم. ما بر روی یک مثال اصلی – ارتباط زرد با شادی ، تمرکز می کنیم – که بطور قابل تصور بوجود می آید زیرا رنگ زرد یادآور تابش نور آفتاب است. و هوای دلپذیر در این صورت ، این ارتباط به ویژه در کشورهایی که آب و هوای آفتابی یک اتفاق نادر است به ویژه باید قوی باشد. ما انجمن های شادی زرد ۶۶۲۵ شرکت کننده از ۵۵ کشور را مورد بررسی قرار دادیم تا بررسی کنیم که چگونه انجمن های شادی زرد از نظر جغرافیایی ، اقلیمی و فصلی متفاوت است. ما فاصله استوا ، آفتاب ، میزان بارش و ساعات روز را ارزیابی کردیم. مطابق با فرضیه های ما ، شرکت کننده هایی که بیشتر از خط استوا و در کشورهای بارانی زندگی می کنند ، بیشتر احتمال دارد که رنگ زرد را با شادی همراه کنند. ما با تغییرات فصلی ارتباطی پیدا نکردیم. یافته های ما برای شکل دادن به معنای عاطفی رنگ از محیط فیزیکی حمایت می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.