مشخص شده است که تغییر از غذاهای معمولی به ارگانیک فوایدی برای پایداری محیط زیست و سلامت مصرف کنندگان دارد. اگرچه در آفریقای جنوبی بازاری برای تولید محصولات ارگانیک وجود دارد ، اما میزان مصرف آن پایین است و درک کاملی از موانع مصرف ارگانیک وجود ندارد. در این تحقیق کیفی مصاحبه با شرکت کنندگان که از محصولات ارگانیک آگاهی داشتند اما مصرف کننده عادی محصولات ارگانیک نبودند ، انجام شد. برای درک بهتر موانع خرید ارگانیک ، از نمونه برفی از گلوله برفی استفاده شد. داده های کیفی به دست آمده از مصاحبه ها رونویسی و تجزیه و تحلیل موضوعی انجام شد. به نظر می رسد ، شرکت کنندگان به طور کلی نگران محیط زیست هستند ، اما نگرانی آنها از محیط زیست منجر به مصرف مواد آلی نمی شود. علاوه بر این ، شرکت کنندگان نگرش مثبتی نسبت به محصولات ارگانیک دارند ، تحت تأثیر دوستان و خانواده قرار نمی گیرند بلکه از موضوعاتی مانند قیمت ، در دسترس بودن و برچسب زدن محصولات ارگانیک منع می شوند. این توصیه ها شامل ابتکاراتی است که به بازاریان برای برقراری ارتباط منافع ارگانیک به مصرف کنندگان کمک می کند و از این طریق دلایل قیمت های بالاتر و اعتماد مشتری را توضیح می دهد. استراتژی های ارتباطی خلاقانه فرصتی برای غلبه بر موانع مصرف است.