مشخص شده است که تغییر از غذاهای معمولی به ارگانیک فوایدی برای پایداری محیط زیست و سلامت مصرف کنندگان دارد. اگرچه در آفریقای جنوبی بازاری برای تولید محصولات ارگانیک وجود دارد ، اما میزان مصرف آن پایین است و درک کاملی از موانع مصرف ارگانیک وجود ندارد. در این تحقیق کیفی مصاحبه با شرکت کنندگان که از محصولات ارگانیک آگاهی داشتند اما مصرف کننده عادی محصولات ارگانیک نبودند ، انجام شد. برای درک بهتر موانع خرید ارگانیک ، از نمونه برفی از گلوله برفی استفاده شد. داده های کیفی به دست آمده از مصاحبه ها رونویسی و تجزیه و تحلیل موضوعی انجام شد. به نظر می رسد ، شرکت کنندگان به طور کلی نگران محیط زیست هستند ، اما نگرانی آنها از محیط زیست منجر به مصرف مواد آلی نمی شود. علاوه بر این ، شرکت کنندگان نگرش مثبتی نسبت به محصولات ارگانیک دارند ، تحت تأثیر دوستان و خانواده قرار نمی گیرند بلکه از موضوعاتی مانند قیمت ، در دسترس بودن و برچسب زدن محصولات ارگانیک منع می شوند. این توصیه ها شامل ابتکاراتی است که به بازاریان برای برقراری ارتباط منافع ارگانیک به مصرف کنندگان کمک می کند و از این طریق دلایل قیمت های بالاتر و اعتماد مشتری را توضیح می دهد. استراتژی های ارتباطی خلاقانه فرصتی برای غلبه بر موانع مصرف است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.