این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین جهت گیری استراتژیک یک شرکت ، مدیریت بازاریابی از نظر تاکتیک های ترکیبی بازاریابی و عملکرد نوآوری انجام شده است. ما سه نوع جهت گیری استراتژیک را بررسی می کنیم: مشتری ، فناوری و جهت گیری ترکیبی مشتری / فناوری. ما اثر مستقیم آنها را بر عملکرد نوآوری و همچنین اثر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی از نظر آمیخته بازاریابی در این رابطه تحلیل می کنیم. ما فرضیه های خود را بر روی نمونه ای از ۱۶۰۳ شرکت تولیدی فرانسوی آزمایش می کنیم و نشان می دهیم که سازمانهایی با مشتری و مشتری جهت گیری ترکیبی از کسانی که دارای مشتری یا مشتری هستند به تنهایی فراتر می روند. ما همچنین نشان می دهیم که تأثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی در افزایش موفقیت در نوآوری برای همه جهت گیریها مثبت است ، اما برای سازمانهایی که دارای گرایش فناوری هستند ، بیشترین اهمیت را دارد. سرانجام ، دریافتیم که تأثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی در رابطه بین جهت گیری و عملکرد افزایش می یابد زیرا عناصر بیشتری از ترکیب بازاریابی به طور همزمان مستقر می شوند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.