از آنجا که اهمیت اشتغال مشتری بیشتر و بیشتر شناخته می شود ، مطالعه استراتژی جذب مشتری در صنعت توریستی با شدت رقابتی بسیار مهم است. ما در پاسخ به فراخوان تحقیق در مورد گذشته های مشتری درگیر گردشگران در صنعت گردشگری ، نقش جذابیت بدنی کارکنان را در نظر می گیریم. ما رویکرد متفاوتی را اتخاذ می کنیم با استفاده از مصاحبه و سه آزمایش مبتنی بر سناریو ، ما رابطه بین جذابیت بدنی کارکنان و جذب مشتری از گردشگران را مورد بررسی و آزمایش قرار می دهیم. نتایج نشان می دهد که (۱) جذابیت بدنی کارکنان بر جذب مشتری گردشگر تأثیر می گذارد ، که (۲) اثر اصلی جذابیت بدنی با تمایل به تعامل اجتماعی واسطه می یابد و (۳) اثر اصلی با ویژگی های خدمات گردشگری تعدیل می شود. (یعنی تخصص خدمات گردشگری).