هدف از این مطالعه بررسی شیوه هایی است که عناصر واقعی (مثلاً تراکم) و درک شده (به عنوان مثال ، شلوغی و مسافت) عناصر محیط خانه فضایی به عنوان پیش بینی کننده عملکرد خانواده عمل می کنند. داده ها از ۱۶۴ خانواده جمع آوری شد که فرزندشان در یک مرکز پیش دبستانی / مهد کودک در یک جامعه متوسط در غرب ایالات متحده شرکت می کرد. از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM ، AMOS 19.0) برای بررسی قدرت روابط درون مدل استفاده شده است. نتایج نشان داد که اگرچه عناصر واقعی خانه (به عنوان مثال تراکم) بر نتایج عملکرد خانواده تأثیر می گذارد ، درک از محیط خانه (به عنوان مثال ، شلوغی و مسافت) به ویژه به عنوان واسطه ارتباط بین تراکم و جنبه های عملکرد خانواده تأثیرگذار است. یافته ها حاکی از آن است که چگونگی درک افراد از محیط خانه خود بیشتر از ویژگی های واقعی خانه تأثیر دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.