تحقیقات نشان داده است که چند زبانه بودن یک چیز ارزشمند برای یادگیری عملی است. با استفاده از یک چشم انداز نوبت چند زبانه ، این مطالعه الگوهای توسعه عملی را در مجموعه کلاس چند زبانه جامعه والنسیا در اسپانیا ، جایی که انگلیسی ، کاتالان و اسپانیایی با هم زندگی می کنند ، بررسی می کند. شرکت کنندگان ۳۱۳ زبان انگلیسی و ۱۵ معلم بودند. هر زبان آموز در طول یک سال تحصیلی سه مقاله استدلالی به سه زبان انگلیسی ، کاتالان و اسپانیایی نوشت. یک روش روش ترکیبی برای بررسی مسیرهای یادگیری از دو نوع نشانگر گفتمان-عمل گرایانه دنبال شد: نشانگرهای متنی و بین فردی. نتایج کمی نشان داد که دستاوردهای چشمگیر در تولید نشانگر گفتمان-عمل گرای متنی به زبان انگلیسی ، در حالی که نشانگرهای گفتمان-عمل گرایانه میان فردی از الگوی نامنظم پیروی می کنند. یافته ها همچنین حاکی از تغییرات در مسیرهای یادگیری نشانگر گفتمان-عملی در انگلیسی ، کاتالونیا و اسپانیایی است: مسیرهای یادگیری در زبان اقلیت (کاتالان) و L3 (انگلیسی) نوسان بیشتری داشتند و الگوهای در تعامل با یکدیگر ، که در تضاد با توسعه خطی بود. یافت شده در زبان اکثریت (اسپانیایی). یافته های کیفی برای نشان دادن چگونگی عواملی از جمله آگاهی عملی دانش آموزان ، شیوه های معلمان و بستر اجتماعی شناختی مطالعه ممکن است در روند یادگیری عملی در کلاس چند زبانه تعامل داشته باشد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.