این مطالعه با بررسی تأثیر تجارت الکترونیکی بر عملکرد صادرات ، براساس تئوری دید مبتنی بر منابع (RBV) بنا شده است. به طور خاص ، یک چارچوب برای تعیین منابع تجارت الکترونیکی / قابلیت ها – بازده بازاریابی – رابطه عملکرد ایجاد و آزمایش شده است. برای کشف تأثیر تجارت الکترونیکی بر صادرات ، از یک روش دو مرحله ای استفاده شده است. نتایج حاصل از ۱۵ مصاحبه عمیق با صادرکنندگان برای به دست آوردن بینش در مورد انواع منابع و قابلیت های تجارت الکترونیکی و تأثیر آنها بر کارآیی و عملکرد بازاریابی صادراتی استفاده شد. در مرحله بعد ، چارچوب به صورت تجربی با استفاده از نمونه ۳۴۰ صادرکننده مورد آزمایش قرار گرفت. شواهد نشان می دهد که قابلیت های تخصصی بازاریابی تجارت الکترونیکی مستقیماً میزان توزیع و بازده ارتباطات یک شرکت را افزایش می دهد ، که به نوبه خود منجر به افزایش عملکرد بازار سرمایه گذاری در صادرات می شود. به طور کلی ، تجزیه و تحلیل پشتیبانی از نیاز به ترکیب ساختارهای تجارت الکترونیکی را در تئوری RBV موجود در بازاریابی صادراتی ارائه می دهد. مشارکتهای نظری و مدیریتی مورد بحث قرار گرفته و جهتهایی برای تحقیقات آینده ارائه می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.