رسانه های بصری نقش مهمی در بازاریابی و ارتقاء چندین سرویس گردشگری بین المللی در بازار متصل امروز ، به ویژه در اینجا ، آموزش عالی بین المللی ایفا می کنند. این مطالعه برای بررسی چگونگی تأثیرگذاری رسانه های بصری بر درک مخاطبان بالقوه نسبت به یک مقصد ویژه گردشگری آموزشی از طریق چارچوب نظری الگوی مدل احتمالی احتمال (Petty and Cacioppo، ۱۹۸۶) تأسیس شده است. محققان مسیرهای مرکزی و محیطی ترغیب فردی را از طریق رسانه های تصویری مقایسه می کنند و این به بازاریان کمک می کند تا از چگونگی تأثیر رسانه های بصری بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان تأثیر بگیرند. این مطالعه رابطه مثبت بین کیفیت استدلال ، تعامل مخاطبان ، اعتبار منبع ، درگیری مخاطبان و دانشجویان بین المللی به عنوان تصویر مقصد گردشگران را تأیید می کند. این یافته ها نشان می دهد که مسیرهای پیرامونی ترغیب تأثیرات قوی تری در پذیرش فردی اطلاعات نسبت به مسیرهای مرکزی ترغیب دارد. این مطالعه بینش مفیدی برای عوامل آموزش عالی ارائه می دهد که مطالعات بین المللی ، بازاریابان مقصد و سایر کاربران ارتباطات رسانه های تصویری را ترویج می کنند.