عوامل متعدد در محیط یادگیری می توانند یادگیری دانش آموزان را ترغیب یا مانع کنند. سوالات بی پاسخ در مورد محیط یادگیری اشتراکی برای پرستاری و آموزش پزشکی فارغ التحصیل و تمایل به یک روند بهبود مداوم باعث ایجاد همکاری مشترک بین حرفه ای و توسعه کارت گزارش محیط زیست یادگیری بالینی بین حرفه ای (I-CLERC) در یک مرکز پزشکی دانشگاهی ایالات متحده شد. I-CLERC یک فرآیند و محصولی را برای نهادینه کردن یک ابزار ارزیابی مشترک برای اطلاع رسانی در مورد تلاش های بهبود ، پیگیری پیشرفت و ارتقاء پاسخگویی ارائه می دهد. علاوه بر این ، این همکاری بین حرفه ای را تقویت می کند ، با دانشجویان و اساتید اعم از پرستاری و پزشکی که در کنار یکدیگر برای تعریف تعالی ، نظارت بر عملکرد و شناسایی زمینه هایی برای بهبود در محیط یادگیری بالینی مشترک همکاری می کنند. هدف از این نسخه نویسی ، توصیف توسعه و اجرای یک همکاری میان رشته ای ، نهادی برای ارزیابی مداوم از محیط یادگیری بالینی مشترک است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.