شواهدی ناچیز در مورد چگونگی تأثیر فعالیتهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی در ایجاد سهام علامت تجاری و رفتار مصرف کنندگان نسبت به یک برند وجود دارد. این تحقیق با بررسی مارک های پیشگام در بخش لوکس (بربری ، دیور ، گوچی ، هرمس و لوئیز ویتون) این روابط را بررسی می کند. براساس بررسی ۸۴۵ مصرف کننده برند لوکس (چینی ، فرانسوی ، هندی و ایتالیایی) ، که از ۵ مارک مورد مطالعه در رسانه های اجتماعی پیروی می کنند ، این تحقیق یک مدل معادلات ساختاری ایجاد می کند که به رفع شکاف در ادبیات برندسازی رسانه های اجتماعی قبلی کمک می کند. به طور خاص ، این مطالعه ارتباط بین تلاشهای بازاریابی رسانه های اجتماعی و پیامدهای آنها (ترجیح برند ، حق بیمه قیمت و وفاداری) را نشان می دهد. این مطالعه تلاشهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی مارک ها را به عنوان یک مفهوم کل نگر اندازه گیری می کند که شامل پنج جنبه (سرگرمی ، تعامل ، گرایش ، سفارشی سازی ، و گفتار دهان) است. یکی دیگر از مشارکت این تحقیق این است که می یابد SMME ها تأثیر مثبت معناداری بر ارزش سهام برند و دو بعد اصلی ارزش سهام برند دارند: آگاهی از برند و تصویر برند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.