ارزیابی ارزش بازاریابی برای یک تجارت ، در تئوری و عمل یک مسئله دشوار است. تصمیم گیری در رابط مالی و بازاریابی مورد بررسی قرار می گیرد ، خصوصاً برای مشاغل پروژه. در مقابله با مطالبات پاسخگویی در مورد تخصیص منابع برای رفع فشارهای رقابتی ، مقاله به بررسی کیفیت و میزان گفتگو در تصمیم گیری های سرمایه گذاری می پردازد. بازده سرمایه گذاری (ROI) و سرمایه گذاری خاص بازاریابی (ROMI) عوامل مهم در رابط بازاریابی و مالی هستند. ROMI / ROI از دیدگاه کمی و کیفی مورد بررسی قرار می گیرد. شواهد تجربی نشان می دهد که معیارهای مالی کوتاه مدت بر عملکرد بلند مدت مشاغل پروژه و واحدهای تجاری غلط است. سرمایه گذاری در بازاریابی در رابطه با بازارهای پروژه ، محیطی ویژه به چالش می کشد. مجموعه داده های ارزش زندگی و برنامه های مشتری برای ROMI همراه با تصمیم گیری کیفی راه هایی را برای گفتگو سازنده در رابط مالی و بازاریابی ارائه می دهد. این مقاله با توصیه های دقیق برای تحقیق و عمل نتیجه گیری می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.