در این مقاله ، ارتباط بین پوشش رسانه ای و خطر سقوط قیمت سهام همه سهام های ذکر شده در بازار سهام چین را بررسی می کنیم. به ویژه ، ما از فرکانسهای گزارش خبری ، استفاده از رسانه های سنتی (TMC) و رسانه های اینترنتی (IMC) ، به عنوان واسطه های پوشش رسانه ای استفاده می کنیم و همبستگی های آنها با خطر سقوط قیمت سهام را در مدل های رگرسیون پانل بررسی می کنیم. ما می دانیم که TMC یک سال پس از آن با ریسک سقوط قیمت سهام رابطه مثبت دارد و این نشان می دهد که افزایش قبلی TMC یک هشدار قرمز برای افت قیمت در آینده خواهد بود. در حالی که ، هیچ ضریب قابل توجهی با IMC تشخیص داده نمی شود ، نشان می دهد که IMC هیچ ربطی به ریسک سقوط قیمت سهام در آینده ندارد. ما همچنین با سایر پروکسی اندازه گیری ریسک سقوط قیمت سهام ، بررسی قدرت را انجام می دهیم ، و نتایج مطابق با نتایج اصلی است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.