در این مقاله ، ارتباط بین پوشش رسانه ای و خطر سقوط قیمت سهام همه سهام های ذکر شده در بازار سهام چین را بررسی می کنیم. به ویژه ، ما از فرکانسهای گزارش خبری ، استفاده از رسانه های سنتی (TMC) و رسانه های اینترنتی (IMC) ، به عنوان واسطه های پوشش رسانه ای استفاده می کنیم و همبستگی های آنها با خطر سقوط قیمت سهام را در مدل های رگرسیون پانل بررسی می کنیم. ما می دانیم که TMC یک سال پس از آن با ریسک سقوط قیمت سهام رابطه مثبت دارد و این نشان می دهد که افزایش قبلی TMC یک هشدار قرمز برای افت قیمت در آینده خواهد بود. در حالی که ، هیچ ضریب قابل توجهی با IMC تشخیص داده نمی شود ، نشان می دهد که IMC هیچ ربطی به ریسک سقوط قیمت سهام در آینده ندارد. ما همچنین با سایر پروکسی اندازه گیری ریسک سقوط قیمت سهام ، بررسی قدرت را انجام می دهیم ، و نتایج مطابق با نتایج اصلی است.