واقعیت افزوده (AR) به طور فزاینده ای برای ارتقاء تجربیات بازدید کنندگان به کار گرفته شده است ، و تحقیقات گردشگری مدت هاست که اهمیت ایجاد تجربیات به یاد ماندنی را درک کرده و منجر به دوره تحقیق اقتصاد تجربه می شود. اگرچه مشارکت بازدید کنندگان با فناوری پیشرفته برای جشنواره های علمی بسیار مهم است ، تحقیقات متمرکز بر جذب بازدید کننده از طریق AR با استفاده از چشم انداز اقتصاد تجربه محدود است. بنابراین ، هدف از این مطالعه بررسی این است که چگونه تجربه های آموزشی ، زیبایی شناسی ، فرار و سرگرمی با استفاده از AR بر رضایت بازدیدکنندگان و تجربه به یاد ماندنی تأثیر می گذارد و سرانجام منجر به مشارکت بازدید کنندگان با تجربیات علمی در زمینه جشنواره های علمی می شود. در مجموع ۲۲۰ ورودی داده به عنوان بخشی از جشن های شهر علوم اروپا و جشنواره علوم منچستر ۲۰۱۶ جمع آوری و با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها نشان می دهد که چهار قلمرو اقتصاد تجربه بر رضایت و حافظه تأثیر می گذارد و سرانجام ، قصد مشارکت بازدید کنندگان با تحقیقات علمی در جشنواره های علمی است. کمکهای نظری و پیامدهای عملی ارائه و مورد بحث قرار گرفته است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.