فرآیندهای چرخش شرکت شامل دو استراتژی اصلی است: عقب نشینی و بازیابی. در حالی که بازپرداخت در بهره وری و کاهش هزینه متمرکز است ، بهبودی مستلزم تغییر مکان استراتژیک برای رشد بلند مدت است. تحقیقات قبلی به تأکید بر زمانبندی استراتژیهای نوبت دهی به عنوان موفقیت کلی چرخش چرخه تأکید کرده و یک زمان بندی متوالی یا همزمان بازپرداخت و بازیابی را پیشنهاد داده است. با این حال ، یک زمان بندی متوالی از استراتژی های نوبت دهی ممکن است دارای معایب مهمی در زمینه خاص بخش خدمات باشد ، با توجه به اینکه این امر ممکن است به سرعت منجر به کارآفرینی کارکنان ، کاهش کیفیت خدمات و از بین رفتن مشتریان شود.
این تحقیق به بررسی زمان فعالیتهای بازپرداخت و بازیابی در چرخش صنعت خدمات با رویکرد چند روشه می پردازد. ۳۵ چرخش صنعت خدمات در بازارهای آلمانی صحبت اروپای غربی (اتریش ، آلمان و سوئیس) مورد بررسی قرار گرفت. براساس نتایج مطالعه اول ، این تحقیق با یک مطالعه کیفی از شش مورد چرخش در صنعت مهمان نوازی سوئیس تکمیل شد. شواهد همگرا از هر دو مطالعه نشان می دهد که فعالیت های بازپرداخت و بازیابی در پیش بینی عملکرد چرخش خدمات تعامل دارند. این نشان می دهد که یک فرآیند چرخش همزمان زمان مناسب تری برای چرخش در محیط سرویس خاص فراهم می کند. این یافته ها پیامدهای مهمی برای تئوری چرخش و برای عملکرد مدیریت در چرخش خدمات دارد.