در این مقاله با بررسی رفتار مصرف کننده ، مشکل تعرفه زمان استفاده از برق (TOU) بررسی شده است. تحت تعرفه TOU ، دو دوره را در نظر می گیریم: دوره های اوج و پایه. برای حل مشکل تعرفه TOU یک مدل دو سطح ایجاد شده است: در سطح بالایی ، تولیدکننده تعرفه TOU را با در نظر گرفتن رفتار مصرف کننده تعیین می کند. در سطح پایین ، مصرف کنندگان با تغییر مقداری مصرف برق در دوره اوج به دوره پایه ، به تعرفه TOU پاسخ می دهند. ما با استفاده از تعرفه تخت نرخ (FR) سنتی به عنوان مبنای اولیه ، شرایطی را تأیید می کنیم که در آن تولید کننده مشوق هایی برای اتخاذ تعرفه TOU دارد. با تصویب هزینه انتقال عمومی مصرف کننده ، ما در شرایط مختلف ، تعرفه مطلوب TOU را حل می کنیم. نتایج ما نشان می دهد که اتخاذ صحیح تعرفه TOU می تواند وضعیتی برنده برای تولید کننده و مصرف کنندگان ایجاد کند: تولیدکننده می تواند سود خود را افزایش دهد و مصرف کنندگان می توانند هزینه برق خود را پس انداز کنند. ما در ادامه اثربخشی تعرفه TOU را از نظر کاهش اوج تقاضا ارزیابی می کنیم. با استفاده از هزینه انتقال درجه دوم ، ما برخی از دیدگاههای مدیریتی را در مورد مشکل تعرفه TOU به دست می آوریم ، و نشان می دهیم که تعرفه TOU همیشه برای تولید کننده و مصرف کنندگان تحت هزینه انتقال درجه دوم سودمند است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.