توییتر توسط شرکت های کیف پول همراه برای کسب مشتری ، مدیریت روابط ، بازاریابی و اهداف تبلیغاتی استفاده می شود. این مطالعه به بررسی تبلیغات خدمات و توییتهای تبلیغاتی توسط شرکت کیف پول موبایل در توییتر می پردازد. برای این مطالعه ، داده های زمانی چهار چهار شرکت کیف پول برتر هند ، Paytm ، MobiKwik ، Freecharge و Oxigen Wallet از صفحه توییتر خود (توییت های تولید شده توسط شرکت) استخراج شد. همچنین توییتهای ایجاد شده توسط کاربر ، با استفاده از عبارات جستجو به عنوان نام شرکت استخراج شدند. این مطالعه یک مدل مشارکت رسانه های اجتماعی را برای درک پویایی کاربران ارائه می دهد. این تحقیق سه ورودی جالب برای توییتهای بازاریابی تبلیغاتی را ارائه می دهد ، اولاً ، شرکت باید توئیت هایی را با توجه به نوع محتوا (یعنی اطلاعاتی ، سرگرمی ، پاداش و اجتماعی) ارسال کند. ثانیا ، بنگاهها به یک کارزار دوره ای نیاز دارند. و در آخر اینکه ، شرکت ها باید روی افزایش اندازه شبکه خود تمرکز کنند. پیامدهای این یافته ها می تواند به مدیران و بازاریابان بنگاه در برنامه ریزی کارآمد بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک کند.