این مقاله به بررسی تأثیر چهارچوب زمانی (ارسال روز و زمان ارسال) و فصلی (کم ، متوسط و زیاد) بر تعامل مثبت / منفی در سازمان مدیریت مقصد (DMO) در فیس بوک می پردازد. تجزیه و تحلیل محتوا در ۶۳۹ ارسال ، ۱۷۸٫۹۱۳ واکنش مخاطبان به چنین پست هایی و ۵۳۳۰ نظر انجام شد. این پست ها ۴۵۱۹۴ بار توسط تماشاگران به اشتراک گذاشته شده است. تجزیه و تحلیل داده ها (تحلیل رگرسیون با مقیاس بندی مطلوب) نشان می دهد که بهترین زمان برای ارسال در ساعت ۸ صبح ، ۱۰ صبح ، ۰۲:۰۰ و ۵ بعد از ظهر است. پنجشنبه و شنبه بهترین روزها برای ارسال هستند و دوره قبل از تابستان (از ژانویه تا ژوئن) بهترین ماه ها هستند. این نتایج پیامدهایی برای DMOs و سازمانهای ملی گردشگری (NTO) دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.