این مقاله به بررسی تأثیر چهارچوب زمانی (ارسال روز و زمان ارسال) و فصلی (کم ، متوسط ​​و زیاد) بر تعامل مثبت / منفی در سازمان مدیریت مقصد (DMO) در فیس بوک می پردازد. تجزیه و تحلیل محتوا در ۶۳۹ ارسال ، ۱۷۸٫۹۱۳ واکنش مخاطبان به چنین پست هایی و ۵۳۳۰ نظر انجام شد. این پست ها ۴۵۱۹۴ بار توسط تماشاگران به اشتراک گذاشته شده است. تجزیه و تحلیل داده ها (تحلیل رگرسیون با مقیاس بندی مطلوب) نشان می دهد که بهترین زمان برای ارسال در ساعت ۸ صبح ، ۱۰ صبح ، ۰۲:۰۰ و ۵ بعد از ظهر است. پنجشنبه و شنبه بهترین روزها برای ارسال هستند و دوره قبل از تابستان (از ژانویه تا ژوئن) بهترین ماه ها هستند. این نتایج پیامدهایی برای DMOs و سازمانهای ملی گردشگری (NTO) دارد.