رابطه تصویر شرکت و شهرت به خوبی مورد بررسی قرار نگرفته است زیرا اکثر مطالعات فقط تصویر یا شهرت شرکت را بطور جداگانه تحلیل می کنند. هدف از این مطالعه بررسی نقش تصویر و شهرت هتل با بررسی تأثیرات آن بر فرآیندهای ایجاد وفاداری مشتری نسبت به هتل است. این شامل بررسی روابط بین تصویر هتل ، کیفیت خدمات ، ارزش درک شده ، رضایت مشتری ، شهرت هتل ، تعهد مشتری و وفاداری مشتری است. داده های جمع آوری شده از ۴۴۲ پاسخ دهندگان با استفاده از تحلیل مدل سازی معادلات ساختاری تجزیه و تحلیل می شود. آزمون Sobel برای بررسی اهمیت تأثیرات واسطه گری مربوط به تصویر و شهرت هتل استفاده می شود. نتایج این تحقیق نشان می دهد که تصویر هتل پیشینی از اعتبار هتل است و همه عوامل فوق نقش مهمی در ایجاد وفاداری مشتری دارند. این یافته ها به بازاریابان هتل ها کمک می کند تا یک تصویر مناسب برای ایجاد شهرت برای تقویت وفاداری مشتری ایجاد کنند.