تصمیمات ارتقاء برای اساتید برای هر دانشگاه بسیار مهم است و این امر به ویژه در مواردی که ارتقاء شامل اعطای تصدی نیز باشد صادق است. در این مقاله ، تعداد انتشارات اساتید دارایی را که در دانشکده های مشابه دانشگاه جورجیا و همچنین در ۱۰ بخش برتر امور مالی به دانشکده یا استاد کامل ارتقا یافته اند ، گزارش می کنیم. ما همچنین استنادهایی در مورد استناد به تحقیقات افراد ارائه می دهیم. داده های ما از نظر تعداد کل مقالات منتشر شده (بین ۶ تا ۸ برای ارتقاء به استاد دانشیار) ، تعداد مقالات چاپ شده در مجلات مالی “A” (حدود ۳) و تعداد استنادها بین همسالان و افراد مشترک ، شباهت هایی را نشان می دهد. مدارس شواهدی می یابیم که اساتید وابسته در ۱۰ بخش برتر مقالات “A” کمی بیشتر دارند و استناد بیشتری به کارشان نسبت به مؤسسات دارای رتبه های پایین دریافت می کنند. ما نتایج مشابهی را برای کسانی که به استاد کامل ارتقا یافته اند می یابیم – سوابق انتشار مشابه اما با انتشار بیشتر “A” و استناد برای کسانی که در ۱۰ بخش برتر هستند. مقاله ما در مورد برخی از عواملی که برای ارتقاء اساتید مالی در نظر گرفته شده است ، اطلاعات به روز را ارائه می دهد. با این حال ، بخش بسیار دشوار تصمیمات تبلیغاتی ، تعیین تأثیر تحقیقات گذشته و پتانسیل کمکهای آتی است. علاوه بر این ، تدریس ، خدمات و سایر مشارکتهای دپارتمان برای تصمیم گیری تبلیغی مهم هستند.