بر اساس برنامه های استراتژی بازاریابی در نظر گرفته شده ، شرکت ها سیستم های اداری را برای پشتیبانی از اجرای استراتژی طراحی می کنند. در محیط های شغلی فزاینده آشفته – مشخص شده توسط پیچیدگی ، منابع کمیاب و تشدید فرصت ها و تهدیدهای رقابتی – شرکت ها مجبور هستند استراتژی های نوظهور را بیشتر از گذشته تغییر دهند. وقایع استراتژیهای بازاریابی تحقق یافته ممکن است منجر به سوء تفاهم بین استراتژی و سیستم اداری موجود برای پشتیبانی از آن شود. برای بررسی پیامدهای عملکرد چنین سوء استفاده از ما از طبقه بندی استراتژی بازاریابی اسلاتر و اولسون (۲۰۰۱) استفاده می کنیم. ما بین برنامه های در نظر گرفته شده و تحقق یافته تمایز قائل می شویم و یک چارچوب سیستم اداری از ساختارهای (به عنوان مثال ، تمرکز ، رسمی سازی و تخصص) و پارامترهای (یعنی ، اتصال بین بخشی و مکانیسم های کنترل استراتژیک) را برای اجرای مؤثر استراتژی های تحقق یافته پیشنهاد می کنیم. ما تعامل سه جانبه بین استراتژی های بازاریابی تحقق یافته و پارامترهای پویا سیستم پیشنهاد می کنیم. فرضیه های تحقیق درباره پیامدهای عملکرد و پاسخ از ۲۱۵ مدیر بازاریابی ، تفاوت های عملکرد را در انواع استراتژی ها و (غلط) تراز سیستم اداری نشان می دهد. یافته های ما تأثیر متقابل سه جانبه در بین انواع استراتژی ، اتصال بین بخش و مکانیسم های کنترل برای همه انواع استراتژی تحقق یافته را تأیید می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.