در این مقاله شاخص کل بهره‌وری فاکتورها که امکان تجزیه غنی از بهره‌وری در صنعت گردشگری را فراهم کرده است ، تخمین زده شده است. ما دو ویژگی مهم را به خود اختصاص می دهیم: اول ، ناهمگونی بین چندین مقصد گردشگری و دوم ، درونزاد بالقوه در ورودی ها. مهمتر اینکه ما شاخص خود را در سطح کلان توسعه می دهیم ، و با تمرکز روی مقایسه های بین کشورها قرار داریم. با استفاده از روش بیزی ، ما عملکرد مدل را در مقالات مختلف آزمایش می کنیم. ما مقاصد گردشگری را بر اساس بهره وری از گردشگری آنها رتبه بندی می کنیم و در مورد منابع اصلی رشد بهره وری صحبت می کنیم. ما همچنین اقدامات بهره وری بلند مدت را ارائه می دهیم و در مورد اهمیت تمایز بین اقدامات بهره وری کوتاه مدت و بلند مدت برای استراتژی های بهبود عملکرد آینده بحث می کنیم.