کمبود زمین های واقع شده در حال تبدیل شدن به نگرانی مهم برای فعالیت های تجاری در سراسر جهان است. این مطالعه با توضیح اینکه چگونه سرمایه گذاری شرکت های چینی در هتل ها منجر به افزایش ارزش املاک و مستغلات و افزایش ارزش بازار بنگاه ها می شود ، مکانیزم های سوداگری زمین را روشن می کند. این مطالعه پیشنهاد می کند که سرمایه گذاری در هتل نه تنها پتانسیل افزایش ارزش بنگاه را از طریق درآمدهای عملیاتی هتل ها داشته باشد. فرصت طلبی زمین همچنین ممکن است منجر به افزایش ارزش املاک و مستغلات و افزایش ارزش بازار شود. این تحقیق به بررسی تأثیر فرصت طلبی زمین در زمینه سرمایه گذاری هتل های چینی می پردازد. شرکت های دارای فهرست عمومی که برای متنوع سازی مشاغل خود در مشاغل هتلداری سرمایه گذاری می کنند ، به عنوان نمونه اصلی انتخاب شدند. این یافته ها نشان می دهد که سرمایه گذاری در هتل ارزش شرکت های چینی را بهبود می بخشد. به طور خاص ، سرمایه گذاری در هتل ارزش املاک و مستغلات این شرکت ها را افزایش می دهد و قدردانی از املاک و مستغلات هتل باعث افزایش ارزش شرکت ها در بازار اوراق بهادار می شود. این شیوه سرمایه گذاری در هتل توسط دولت های محلی و توسعه دهندگان هتل ارتقاء می یابد. احتمالاً برای توسعه پایدار بخش هتل مضر است. بنابراین ، ممکن است مقررات سختگیرانه ای برای مدیریت سیاست های استفاده از زمین مورد نیاز باشد.