این مطالعه بررسی می کند که آیا محیط ساخته شده مسافت طی شده توسط اتومبیل را برای سفرهای غیر کاری در یک روز هفته تأثیر می گذارد. با استفاده از داده های مقطعی از Halifax ، کانادا ، ما یک رابطه علت و معلولی قوی بین محیط ساخته شده و فاصله خودکار طی شده توسط کارگر و غیر کارگر برای انتخاب سفرهای غیر کار را شناسایی می کنیم. ما از رگرسیون خطی و مدل تاخیر مکانی استفاده می کنیم تا بتوانیم از همبستگی مکانی استفاده کنیم و دریافتیم که وجود متغیرهای محیط ساخته شده در رگرسیون خطی مسئله همبستگی را کنترل می کند. ما از متغیرهای نگرش برای کنترل خود انتخاب مسکونی استفاده می کنیم. اهمیت اندازه گیری محیط ساخته شده در نزدیکی خانه و محل کار نشان داده شده است. همچنین ، دریافتیم که مقیاس جغرافیایی بدست آمده از اندازه گیری محیط ساخته شده از مقیاس معمولی استفاده می شود که از مقیاس چهارم میل استفاده می شود. این مطالعه اهمیت انتخاب مجموعه ای مناسب از سفرها را برای تجزیه و تحلیل محیط ساخته شده از رفتار ساخته شده نشان می دهد و نشان می دهد که مطالعات آینده باید سفر را بر اساس هدف سفر طبقه بندی کرده و بررسی کند که چه نوع سفرهایی تحت تأثیر محیط ساخته شده است.