در گذشته ، مصرف کنندگان برای جمع آوری اطلاعات به فروشگاه های آجر و ملات می رفتند و غالباً خرید خود را در آنجا به پایان می رساندند که احتمالاً فروشگاه فیزیکی یکی از معدود منابع اطلاعاتی در مورد محصول آنها بود. امروزه با ورود دستگاه های دیجیتالی ، تعداد منابع اطلاعاتی افزایش یافته است. مصرف کنندگان تمایل دارند که اینها را با موسسات آجر و ملات هم برای جستجو و خرید تلفیق کنند و هم منجر به ظهور رفتار omnichannel شود. در این زمینه ، کمبود تحقیق وجود دارد که دستگاه های آنلاین و موبایل را جداگانه در نظر می گیرد. هدف از پژوهش حاضر ، تجزیه و تحلیل چگونگی تأثیرگذاری دو ویژگی شخصی – برانگیختگی و نیاز به لمس – استفاده هر دستگاه در فرآیند تصمیم گیری omnichannel است. نتایج حاصل از نمونه ای از ۲۸۴ خریدار لباس دیجیتال واقعی (آنلاین و / یا تلفن همراه) تأیید می کند که صفات شخصی بر رفتار مصرف کننده omnichannel تأثیر می گذارد. نتایج نشان می دهد که خریداران تحریک کننده بیشتر از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند در حالی که افراد دارای نیاز زیاد به لمس بیشتر مستعد استفاده از دستگاه های آنلاین در فرآیند omnichannel خود هستند. علاوه بر این ، اثر جمعیت شناسی فردی در نظر گرفته شده است. سرانجام ، ما درمورد مشارکتهای این مقاله بحث می کنیم و اقداماتی را که مدیران می توانند در آن شرکت کنند تا در خرده فروشی امنیکانل موفق شوند ، تشریح می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.