علیرغم کاربرد رایج آنالیزهای رسانه های اجتماعی برای بررسی احساسات مشتری ، تلاش های علمی کمتری در تجسم احساسات بازدید کنندگان از پارک های مادی صورت گرفته است. این مقاله با استفاده از همگرایی تحلیل های رسانه های اجتماعی و آنالیزهای جغرافیایی ، مکانهایی منسجمی را مشاهده می کند که بازدید کنندگان دیزنی لند انواع مختلفی از احساسات را در پیام های رسانه های اجتماعی بیان می کنند. از میان ۲۲۶٫۹۴۶ توییت جمع آوری شده ، این مطالعه از ۱۹۸۰۹ توییت حاوی یک یا چند کلمه احساسی ذکر شده در مدل تأثیرگذاری راسل راسل استفاده کرده است. تجزیه و تحلیل داده کاوی و تجزیه و تحلیل داده های مکانی اکتشافی مبتنی بر GIS نشان داد که توییتهای منعکس کننده هر چهارگوش از احساسات دارای تغییرات مکانی قابل ملاحظه ای و مباحث مختلف مربوط به احساسات بازدید کننده هستند. رویکرد تحقیق امکان نمایش نقاط خاص در مناطق پارک موضوعی و مناطقی از جاذبه های سواری را فراهم می کند که در آن احساسات هر یک از ربع به طور قابل توجهی خوشه بندی می شود. این مطالعه پیامدهای روش شناختی تجسم الگوهای مکانی از احساسات بازدید کنندگان را برجسته می کند و به پزشکان یک راهنمای مفید برای توسعه مسیرهای برانگیخته احساسات دلپذیر ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.