علیرغم کاربرد رایج آنالیزهای رسانه های اجتماعی برای بررسی احساسات مشتری ، تلاش های علمی کمتری در تجسم احساسات بازدید کنندگان از پارک های مادی صورت گرفته است. این مقاله با استفاده از همگرایی تحلیل های رسانه های اجتماعی و آنالیزهای جغرافیایی ، مکانهایی منسجمی را مشاهده می کند که بازدید کنندگان دیزنی لند انواع مختلفی از احساسات را در پیام های رسانه های اجتماعی بیان می کنند. از میان ۲۲۶٫۹۴۶ توییت جمع آوری شده ، این مطالعه از ۱۹۸۰۹ توییت حاوی یک یا چند کلمه احساسی ذکر شده در مدل تأثیرگذاری راسل راسل استفاده کرده است. تجزیه و تحلیل داده کاوی و تجزیه و تحلیل داده های مکانی اکتشافی مبتنی بر GIS نشان داد که توییتهای منعکس کننده هر چهارگوش از احساسات دارای تغییرات مکانی قابل ملاحظه ای و مباحث مختلف مربوط به احساسات بازدید کننده هستند. رویکرد تحقیق امکان نمایش نقاط خاص در مناطق پارک موضوعی و مناطقی از جاذبه های سواری را فراهم می کند که در آن احساسات هر یک از ربع به طور قابل توجهی خوشه بندی می شود. این مطالعه پیامدهای روش شناختی تجسم الگوهای مکانی از احساسات بازدید کنندگان را برجسته می کند و به پزشکان یک راهنمای مفید برای توسعه مسیرهای برانگیخته احساسات دلپذیر ارائه می دهد.