استفاده بیش از حد از نظم و انضباط در مدرسه با دانش آموزان سیاه یک مشکل پایدار و سیستماتیک در مدارس ایالات متحده است که می تواند در درک دانش آموزان از مدرسه خود تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، دانش آموزان ممکن است تفاوت های نژادی را در تعلیق خارج از مدرسه مشاهده کنند ، که ممکن است مربوط به میزان احساس تحصیل دانشگاهی و میزان تأثیر آنها در محیط نظم و انضباط مدرسه باشد. مطالعه حاضر به بررسی عدم تناسب نظم و انضباط نژادی در سطح مدارس و مشاهده سطح کلاس ، از رفتار مثبت ، در رابطه با درک دانش آموزان از تعامل دانشگاهی و محیط انضباطی مدرسه با استفاده از یک سری از مدل های سه سطح ، که شامل اطلاعات مربوط به دانش آموزان است ، کمک کرده است. ) ، کلاسهای درس (J = 310) و مدارس (K = 53). دو معیار عدم تناسب نظم مورد استفاده قرار گرفت (یعنی ، نسبت خطر و اختلاف خطر) و تعدیل از طریق تعامل سطح متقابل مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که ، فارغ از نژاد ، دانش آموزان محیط مدرسه را در مدارس با عدم تناسب نظمی نژادی بیشتر نسبت به میزان ریسک درک می کنند ، اما با توجه به ریسک اندازه گیری می شوند ، اما با توجه به تفاوت خطر اندازه گیری نمی شوند. استفاده از معیارهای مختلف ناسازگاری در تحقیقات آموزش پیامدهای مهمی در سیاست گذاری ها و شیوه ها برای شناسایی و رسیدگی به موضوع دارد. چگونگی ناهمخوانی انضباط با روشی که دانش آموزان از محیط انضباطی ادراک می کنند ، مربوط می شود ، به احتمال زیاد تلاش های مداخله ای را برای روانشناسان مدرسه انجام می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.