تجزیه و تحلیل بازاریابی یک حوزه متنوع است ، هم محققان دانشگاهی و هم پزشکان از طیف وسیعی از زمینه ها از جمله بازاریابی ، سیستم های خبره ، آمار و تحقیقات عملیاتی بهره می برند. این مقاله یک بررسی یکپارچه در مرز این مناطق ارائه می دهد. هدف این است که به محققان در سیستم های هوشمند و خبره سیستم فرصت داده شود تا دید گسترده ای از حوزه تحلیلی بازاریابی کسب کنند و یک نقطه شروع برای همکاری های میان رشته ای در آینده باشند. مباحث تجسم ، تقسیم بندی و پیش بینی کلاس ارائه شده است. پیوندهای بین رشته ها تأکید می شود. برای هر یک از این مباحث ، یک بررسی اجمالی تاریخی ارائه شده است که از ابتدای کار در دهه ۱۹۶۰ و تا امروز ادامه می یابد. نوآوری های اخیر برای مجموعه های بزرگ “داده بزرگ” مدرن ، بزرگ و پیچیده شرح داده شده است. برای اجرای تکنیک های تجزیه و تحلیل بازاریابی ، توصیه های مربوط به اجرای عملی به همراه یک فهرست از روال های منبع باز R ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.