قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان است که تخمین زده می شود چهارصد میلیارد فنجان هر سال و هر سال. در این بررسی ، ما فقط بررسی می کنیم که جو / زمینه چند حسی چه تاثیری در درک مردم دارد ، و به ذکر گزینه های آنها در مورد قهوه نیست. ما نشان می دهیم که بسیاری از جنبه های مختلف محیط بر انتخاب افراد چه نوشیدنی برای نوشیدن و همچنین فکر کردن در مورد تجربه تأثیر می گذارد. به طور خاص ، جنبه های بصری ، شنیداری ، بویایی و لمس محیط نشان داده شده است که بر تجربه چشیدن و نوشیدن قهوه تأثیر می گذارد. این مجموعه گسترده از تحقیقات تجربی یافته های نوظهور را نشان می دهد که تأثیر تأثیر ظرفی را که قهوه در آن مصرف می شود نشان می دهد. با نگاه به آینده و تأیید تأثیر عمیق جوهای چند حسی بر تجربه نوشیدنی ها ، به نظر می رسد علاقه بهینه سازی و / یا شخصی سازی محیط برای نوع تجربه مزه سازی چند حسی که مصرف کننده قهوه آرزو دارد ، وجود داشته باشد. دارند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.