قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان است که تخمین زده می شود چهارصد میلیارد فنجان هر سال و هر سال. در این بررسی ، ما فقط بررسی می کنیم که جو / زمینه چند حسی چه تاثیری در درک مردم دارد ، و به ذکر گزینه های آنها در مورد قهوه نیست. ما نشان می دهیم که بسیاری از جنبه های مختلف محیط بر انتخاب افراد چه نوشیدنی برای نوشیدن و همچنین فکر کردن در مورد تجربه تأثیر می گذارد. به طور خاص ، جنبه های بصری ، شنیداری ، بویایی و لمس محیط نشان داده شده است که بر تجربه چشیدن و نوشیدن قهوه تأثیر می گذارد. این مجموعه گسترده از تحقیقات تجربی یافته های نوظهور را نشان می دهد که تأثیر تأثیر ظرفی را که قهوه در آن مصرف می شود نشان می دهد. با نگاه به آینده و تأیید تأثیر عمیق جوهای چند حسی بر تجربه نوشیدنی ها ، به نظر می رسد علاقه بهینه سازی و / یا شخصی سازی محیط برای نوع تجربه مزه سازی چند حسی که مصرف کننده قهوه آرزو دارد ، وجود داشته باشد. دارند.