تجربه خرید به خودی خود در بازارهای امروزی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. در نتیجه ، تعداد فزاینده ای از مارک ها فروشگاه های پاپ آپ را افتتاح می کنند. تمرکز این فروشگاه های محدود زمان بر ارزش خرید هیدونیک است که هدف آن ارائه تجربه ای بی نظیر به مصرف کنندگان و تقویت وفاداری به برند مصرف کننده است. در مقابل ، این مطالعه نشان می دهد که تأثیر بر محصول مرتبط است و نه بر واکنشهای مربوط به برند. بنابراین ، ابتدا دو ویژگی اصلی فروشگاه را تعیین کردیم: کمبود زمان و ارزش خرید هیدونیک. سپس ، با انجام دو مطالعه ، ما با در نظر گرفتن هر دو واکنش مصرف کننده کوتاه مدت و بلند مدت نشان می دهیم که تنها تأثیر بر واکنش های مربوط به محصول می تواند تأیید شود.