صنعت خدمات مواد غذایی قبلاً مشاهده کرده است که صرفاً کیفیت خوب محصولات / خدمات نمی تواند یک تجارت را موفق کند و بر اهمیت ارائه تجربیات منحصر به فرد و به یاد ماندنی تأکید کرده است. بقال فروشی ها با پر کردن نقش فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها ، ضمن ارائه تجربیات جدید و خاص به مشتریان ، تقاضای مشتری را برآورده می کنند. در این مطالعه با استفاده از اقتصاد تجربه ، تجربیات منحصر به فردی که در بقالها به نمایش گذاشته شده است را مورد بررسی قرار می دهد و چنین تجربیاتی را به نام تجاری ، ارزش درک مشتری و وفاداری مرتبط می کند. اطلاعات با استفاده از یک بررسی مرکز رهگیری از بازارهای مواد غذایی در کره جمع آوری شد. نتایج ما تأثیرات مثبت تجربیات سرگرمی و گریزی را در حیثیت برند نشان می دهد که به طور قابل توجهی ارزشهای عملکردی ، هادیونی ، اجتماعی و مالی را تحریک می کند. سه ارزش (عملکردی ، هادیونیک و مالی) نیز بر وفاداری تأثیر می گذارد. به طور کلی ، چارچوب نظری پیشنهادی به اندازه کافی وفاداری مشتری را به خود اختصاص می دهد. این مطالعه نخستین تلاش برای بررسی رفتارهای مراجعین به بقال بوده و از این رو اصالت بالایی را شامل می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.