هدف از این مقاله ، بررسی در یک اقتصاد نوظهور عرب (لیبی) ، گزینه های استراتژیک و تاکتیکی مارک های لوازم خانگی MNE (شرکت چند ملیتی) و همچنین نگرش مصرف کنندگان محلی نسبت به آن گزینه ها است. ویژگی های گوناگون انتخابی از جمله استاندارد سازی / سازگاری بازاریابی و همچنین مارک کشور مبدا (COB) مورد بررسی قرار گرفته است. برای ایجاد گزینه های انتخابی سازمانی ، نمایندگان محلی چهار مارک تأسیس مصاحبه شده و پاسخ های نظرسنجی از ۶۰۹ مصرف کننده مورد بررسی قرار گرفت. هیچ رابطه آماری قابل ملاحظه ای بین انتخاب های استاندارد سازی / سازگاری و نگرش مصرف کننده نسبت به برنامه های بازاریابی یافت نشد ، اما این تحقیق نشان داد که یک مارک تجاری به خصوص موفق است که به نظر می رسد دستاوردهای خود را مدیون یک رویکرد کاملاً جامع برای بازاریابی است که نمایانگر مناسب بودن با بازار مورد نظر است. به طور تصادفی ، یافته ها همچنین به حکمت متعارف کشور مبدا می پردازند و بر همین اساس این موضوع بررسی و یا گمانه زنی می شود. این یکی از معدود مطالعات بازاریابی در مورد لیبی است ، و به ادبیات محدودی در مورد منطقه ای که به طور فزاینده ای مرتبط است ، می افزاید.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.