ادبیات مدل تجاری (BM) بطور قابل توجهی توسعه یافته است. با این حال ، بیشتر تحقیقات در سازمانهای بزرگ انتفاعی در تنظیمات غربی انجام می شود و نه بنگاه های متوسط و متوسط با اهداف اجتماعی. این امر با توجه به انگیزه نوآوری اجتماعی (SI) و شیوه های سازماندهی جایگزین ، شگفت آور است. مدلهای مدیریت نوآوری معمولاً درباره منابع ارزشهای اجتماعی ، زیست محیطی و فرهنگی آگونیستی هستند. با این حال تحقیقات کیفی عمیق ما نشان می دهد که ، برای SMEs که SI را در ویتنام تمرین می کنند ، این ارزشها به اندازه ارزش اقتصادی ذاتی هستند. در نتیجه ، BM جدید اجتماعی ظاهر شد و مورد ارزیابی قرار گرفت. این مقاله: (i) برای حفظ رشد بلند مدت SI یک مدل تجاری را برای SI تعریف می کند. (ب) یک چارچوب استراتژیک برای SI برای SMEs فراهم می کند ، تا اطمینان حاصل کند که استراتژی SMEs تأثیر مثبت SI ها بر جامعه را در نظر می گیرد. و (iii) سازوکارهایی را برای ایجاد و ضبط ارزشهای اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و زیست محیطی تعریف می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.