این مطالعه با تکیه بر تئوری های هویت مکان و هویت اجتماعی ، به صراحت قصد دارد تا در رابطه با شناخت ذینفعان داخلی از نگرشهای هویتی مکان ، نگرش به معماری مکان و سه گانه شناسایی ، سهم نظری داشته باشد. این تحقیق در یک مدرسه تجاری در زمانی انجام شد که آن مدرسه ساختمان جدید مدرسه تجاری را با یک معماری داخلی متمایز به دست آورد. چارچوب نظری حاصل بر اساس ۳۰۹ پاسخ ذینفعان بود ، در حالی که از معادلات ساختاری مبتنی بر کواریانس برای تحلیل داده ها استفاده شد. یافته ها از دیدگاه ذینفعان مؤلفه های اصلی نگرش هویت مکان و نگرش معماری مکان را مشخص می کند. این یافته ها همچنین نشان دهنده اهمیت نگرش به هویت مکان در تقویت نگرش معماری مکان و شناسایی ذینفعان است. با توجه به نتایج ، بین نگرش هویت مکان و شناسایی رابطه وجود دارد. هویت بصری شرکت ها و ساختار بدنی و محرک ها. و ارتباطات و جایگاه معماری. علاوه بر این ، پیامدهای کلیدی خاصی برای مدیران و محققان مکان برجسته می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.