مخاطبان آنلاین (به عنوان مثال دوستان فیس بوک ، دنبال کنندگان اینستاگرام) خودنمایی کاربران را به صورت آنلاین شکل می دهند ، اما در مورد اینکه آیا آنها تأثیر عملکرد کاربران را در واقعیت تأثیر می گذارد یا خیر ، بسیار ناشناخته است ، وقتی که مستقیماً با رابط سایت درگیر نیستند ، آفلاین هستند. برای برطرف کردن این شکاف ، ما اولین تحقیق در مورد “اثر گرم شدن طولانی” در رسانه های اجتماعی را ارائه می دهیم ، یک شکل خاص از پدیده ای که در آن شرافت و شناخت مخاطبان آنلاین در برخوردهای آفلاین رفتار مدیریت مدیریت را در پیگیری مطلوب تر آغاز می کند. تصویر عمومی آنلاین. در دو آزمایش کنترل شده در زمینه جمع آوری کمک های خیریه ، ما از وجود اثر گرمایش طولانی حمایت می کنیم. درمی یابیم که با توجه به اینکه مخاطبین آنلاین بیشتر مورد توجه قرار می گیرند ، افراد قصد بیشتری برای شرکت در رفتارهای اجتماعی آفلاین نشان می دهند (به عنوان مثال احتمال افزایش کمک مالی). این اثر توسط خودآگاهی عمومی بالاتر و انگیزه های بیرونی واسطه می شود. بعلاوه ، درمی یابیم که اثر گرم شدن گرم برای کاربران شدیدتر رسانه های اجتماعی تقویت می شود. مشارکتهای نظری و پیامدهای عملی مورد بحث قرار گرفته است.