استفاده گسترده از اشتراک دوچرخه هوشمند و طراحی دوچرخه بدون dock روند توسعه جدیدی را برای خدمات حمل و نقل عمومی ایجاد می کند. با استفاده از تئوری کیفیت خدمات ، این مطالعه یک مدل نظری را برای کشف تأثیر پنج سرویس آنلاین به صورت آفلاین از کیفیت خدمات بر رضایت کاربر و قصد رفتاری با توجه به اشتراک گذاری دوچرخه بدون اتصال ارائه می دهد. نتایج ما نشان می دهد که قابلیت اطمینان مکان ، پاسخ سریع ، شخصی سازی ، اطمینان از معامله و زنده بودن ، میزان تأثیرات مختلفی در تأیید مشتریان از خدمات به اشتراک گذاری دوچرخه نشان می دهد. علاوه بر این ، تأیید مشتریان با سودمندی و رضایت ادراک شده رابطه مثبت دارد و این باعث تقویت بیشتر استمرار آنها می شود. تجزیه و تحلیل چند گروهی نشان می دهد که زنان و مردان نسبت به پنج کیفیت خدمات متفاوت واکنش نشان می دهند. به ویژه ، کاربران مرد به احتمال زیاد تحت تأثیر قابلیت اطمینان مکان و ظاهر واضح قرار دارند ، در حالی که کاربران زن بیشتر روی تضمین معاملات تمرکز می کنند.