این مقاله به بررسی تفاوت تأثیر روابط سیاسی در عملکرد شرکتهای صادر کننده و غیر صادر کننده چینی و در بین سه نوع بنگاه صادر کننده می پردازد. متعلق به بخش خصوصی (POE) ، متعلق به دولت محلی (LSOE) و متعلق به دولت مرکزی (CSOE). نمونه ما ۷۳۲۶ مشاهدات مربوط به سال شرکتها از ۱۹۴۵ شرکت ذکر شده در بورس اوراق بهادار شانگهای و شنزن در دوره ۲۰۰۶–۲۰۱۰ دارد. با استفاده از فروش صادرات ، نسبت صادرات به کل فروش و بازده دارایی ها به عنوان شاخص های عملکرد ، اثرات مثبت قابل توجهی از ارتباطات سیاسی در تصمیمات شرکتهای چینی برای ورود به بازارهای صادراتی و عملکرد صادراتی متعاقب آنها مشاهده می کنیم. ما همچنین بر اساس نوع مالکیت شرکت (به عنوان مثال ، POE ، LSOE و CSOE) در این اثرات تفاوت های چشمگیری پیدا می کنیم. علاوه بر گسترش تحقیقات مربوط به ارتباطات سیاسی و عملکرد صادرات ، مطالعه ما همچنین به محققان ، مدیران و سیاستگذاران در بازارهای نوظهور کمک خواهد کرد تا جوانب مثبت و منفی استفاده از اتصالات سیاسی را برای عملکرد صادرات درک کنند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.