این تحقیق چهار گزاره و یک الگوی مفهومی از خصوصیات کشور و شرکت را در تصمیم گیریهای کلیدی تجارت بین المللی (IBD) تأثیر می گذارد. IBD در این مطالعه انتخاب کشور و ارزیابی ، حالت ورود ، تقسیم بندی-هدف قرار دادن موقعیت و ترکیب بازاریابی است – دو مورد اول در حوزه تجارت بین المللی و دو مورد دیگر در زمینه بازاریابی بین المللی. مدل مفهومی و چهار گزاره مرتبط با آن پیشرفته است ، که بر اساس یک بررسی گسترده در زمینه ادبیات و بررسی بعدی عمیق ۱۶۹ مقاله تحقیقاتی منتشر شده در مورد IBD های اصلی و تعیین کننده های آنها ، یعنی خصوصیات کشور از جمله فرصت ها ، خطرات و مسافت های مختلف بین میزبان است. کشور و کشور اصلی ، و ویژگی های شرکت ، که شامل تجربه تجارت بین المللی ، دارایی ها / منابع و استراتژی های توسعه / رشد است. پیامدهای مدیریتی و مسیرهای تحقیق آینده مورد بحث قرار می گیرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.