این مطالعه به بررسی چگونگی درک دانشجویان از رفتارهای مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) در هتلی که در آن کار می کنند ، بر تعهد آنها به صنعت و تمایل آنها به توصیه سازمان هایشان تأثیر می گذارد. همچنین تجزیه و تحلیل درک مناسب فرد – سازمان (P-O) به عنوان یک متغیر تعدیل کننده در ایجاد روابط. CSR درک شده در دو گروه ذینفع مختلف مورد بررسی قرار می گیرد: CSR به سمت جامعه و جهت گیری به محیط طبیعی. مدل توسعه یافته با استفاده از مربعات حداقل جزئی آزمایش شده است. یافته های مطالعه هم بینش نظری و هم پیامدهای عملی ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.