این مطالعه به بررسی چگونگی درک دانشجویان از رفتارهای مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) در هتلی که در آن کار می کنند ، بر تعهد آنها به صنعت و تمایل آنها به توصیه سازمان هایشان تأثیر می گذارد. همچنین تجزیه و تحلیل درک مناسب فرد – سازمان (P-O) به عنوان یک متغیر تعدیل کننده در ایجاد روابط. CSR درک شده در دو گروه ذینفع مختلف مورد بررسی قرار می گیرد: CSR به سمت جامعه و جهت گیری به محیط طبیعی. مدل توسعه یافته با استفاده از مربعات حداقل جزئی آزمایش شده است. یافته های مطالعه هم بینش نظری و هم پیامدهای عملی ارائه می دهد.