مراقبت های بهداشتی هوشمند به یکی از مهمترین موضوعات برای پزشکان و محققان تبدیل شده است. در این مطالعه ، تأثیر محبوبیت اجتماعی و کمبود زمان بر درک مصرف کنندگان آنلاین از محصولات مراقبت های بهداشتی هوشمند بررسی شده است. برای دستیابی به این هدف ، ما از تئوری سیگنالینگ و یک طرح ردیابی چشم مبتنی بر آزمایشگاه استفاده کردیم. سپس پرسشنامه و داده های تصحیح بصری کاربر برای تجزیه و تحلیل جمع آوری شد. ما دریافتیم که محبوبیت اجتماعی با توجه به اعتماد مصرف کنندگان ، درک کیفیت محصول و ارزش درک شده از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این ، داده های پرسشنامه نشان می دهد که کمبود زمان فقط برای کیفیت محصول درک شده و ارزش درک شده اهمیت دارد. ما همچنین دریافتیم که کمبود زمان تأثیر قابل توجهی در توجه به مصرف کنندگان آنلاین دارد. علاوه بر این ، اثر متقابل در بین متغیرها یافت شد.