هدف از این مطالعه بررسی تأثیر فیلم ها و درام های تلویزیونی بر انتخاب گردشگران چینی از مقصد سفر بین المللی است. یک ابزار نظرسنجی آنلاین از طریق یک شرکت پانل نظر سنجی آنلاین تهیه و به مصرف کنندگان چینی توزیع شد. یافته ها حاکی از آن است که بسیاری از چینی ها بسیار درگیر مسافرت های بین المللی هستند و درباره فیلم ها و / یا درام های تلویزیونی سرسخت بودند. توافق زیاد وجود داشت که این رسانه ها تأثیر قابل توجهی در انگیزه های سفر داشته باشند. غذاها ، مد و سایر عناصر نمایش داده شده در فیلم و درام های تلویزیونی انگیزه بازار چین بودند. تایلند و کره دو مقصد برتر بر اساس مصرف درام فیلم و تلویزیون بودند. پیامدهای صنعت توریسم و ​​صنایع درام فیلم و تلویزیون بحث شده است.