سالهاست که ، تحقیقات ارتباطات با واسطه رایانه ای (CMC) در مورد تأثیر فن آوری بر روند شکل گیری تصور بین فردی تحقیق و نظریه پردازی کرده اند. با این حال ، از آنجا که اینترنت تکامل یافته است به کاربران امکان می دهد کارهای روزمره و بیشتری را انجام دهند (به عنوان مثال ، خرید و فروش کالاها و خدمات) تحقیقات و نظریه های اندکی به بررسی چگونگی شکل گیری برداشت های غیر متقابل در اینترنت پرداخته اند. این کار به دنبال گسترش دیدگاه های نظری در مورد سیگنالینگ آنلاین (اثر ضمانت نامه ؛ Walther & Parks ، ۲۰۰۲) برای پیش بینی رفتار مصرف کننده در وب سایت محبوب حراج آنلاین ، eBay.com است. تجزیه و تحلیل محتوا از ۲۱۷ مزایده eBay به اتمام رسیده نشان داد که مزایده هایی که نمرات شهرت فروشنده بالاتر و عکس های واقعی کالا (در مقابل عکس سهام) را نشان می دهند ، علاقه مناقصه بیشتری را به وجود آورده و منجر به قیمت نهایی فروش بالاتر می شوند. این یافته ها و همچنین پیشرفت نظری آینده در این زمینه مورد بحث قرار گرفته است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.