این مقاله قصد دارد تا بفهمد چه عناصر طراحی لابی هتل روی اهداف رزرو مهمان تأثیر می گذارد. لابی ها اولین نکته ارتباط چهره به چهره بین مهمانان و کارکنان هنگام ورود است که بر درک اولیه میهمان از ملک و همچنین نقش اساسی در ایجاد برداشت های اولیه تأثیر می گذارد. با استفاده از چارچوب تحریک-ارگانیسم-پاسخ ، مطالعه ترجیحات مسافران هزاره ساله و غیر هزار ساله نسبت به طراحی لابی هتل در مورد سبک (معاصر در مقابل سنتی) و عناصر بیوفیلی (حاضر در مقابل وجود ندارد) بررسی شده است. این مطالعه کمی به عنوان یک آزمایش آنلاین ، مجازی و مبتنی بر سناریو طراحی شده است. فرضیه ها با استفاده از مانوا ، ANOVA و رگرسیون خطی مورد آزمایش قرار گرفتند. یافته های پژوهش نشان می دهد که سبک طراحی داخلی لابی تأثیر معنی داری در قصد رزرو در نسل های مختلف دارد. علاوه بر این ، هزاره ها بیشتر تحت تأثیر سبک طراحی لابی هتل نسبت به غیر هزاره ها قرار دارند. همچنین طراحی بیوفیلی نشان داده است که رضایت و احساسات میهمانان را در نسلهای مختلف تأثیر می گذارد.