این مقاله قصد دارد تا بفهمد چه عناصر طراحی لابی هتل روی اهداف رزرو مهمان تأثیر می گذارد. لابی ها اولین نکته ارتباط چهره به چهره بین مهمانان و کارکنان هنگام ورود است که بر درک اولیه میهمان از ملک و همچنین نقش اساسی در ایجاد برداشت های اولیه تأثیر می گذارد. با استفاده از چارچوب تحریک-ارگانیسم-پاسخ ، مطالعه ترجیحات مسافران هزاره ساله و غیر هزار ساله نسبت به طراحی لابی هتل در مورد سبک (معاصر در مقابل سنتی) و عناصر بیوفیلی (حاضر در مقابل وجود ندارد) بررسی شده است. این مطالعه کمی به عنوان یک آزمایش آنلاین ، مجازی و مبتنی بر سناریو طراحی شده است. فرضیه ها با استفاده از مانوا ، ANOVA و رگرسیون خطی مورد آزمایش قرار گرفتند. یافته های پژوهش نشان می دهد که سبک طراحی داخلی لابی تأثیر معنی داری در قصد رزرو در نسل های مختلف دارد. علاوه بر این ، هزاره ها بیشتر تحت تأثیر سبک طراحی لابی هتل نسبت به غیر هزاره ها قرار دارند. همچنین طراحی بیوفیلی نشان داده است که رضایت و احساسات میهمانان را در نسلهای مختلف تأثیر می گذارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.